Ashley Conrad’s 21day clutch cut, kolmessa viikossa kuntoon?

Vedin tämän kolmen viikon Clutch cut- rasvanpolttotreenin kokeiluversiona tammikuussa. Totesin, että Ashley:n ruokavalio sopi minulle erinomaisesti ja treenit vielä paremmin. Tuloksiakin tuli ihan mukavasti siihen nähden, että silloin ei ollut vielä mitään lihasta jota olisi rasvakerroksen alta löytynyt 😀 Treenin  voi tehdä kotona, taikka salilla ja saat tarkat ohjeet liikeiden suorittamiseen, mikäli jaksat vaan katsoa ja tutustua videoihin huolellisesti.

Treenin ajatuksena on, että viikossa on viisi treeniä ja kaksi lepoa, sykli on hieman vaihteleva, mutta pääajatuksena on, että tehdään: voima, cardio, lepo. Jokaiseen viikkoon mahtuu 3 voimaharjoitusta ja kaksi cardiopäivää, joissa treenataan myös vatsa samalla hyvin perusteellisesti. Voimatreenejä en ehkä kutsuisi voima- sanalla, sillä ne ovat enemmän sykettä nostattavia kiertoharjoituksia, joita saa kyllä ihan kyllästymiseen asti tehdä(välillä alkoi ihan huvittaa se oma pomppiminen salilla). Treenissä painotetaan paljon ketteryyttä ja vartalon käyttöä, joten sen takia alunalkaen lähdin tätä kokeilemaan, ihan oikeasti se on ihan kiva treeni jos osaa hieman nauraa itselleen 🙂

clutchcut_logo

On aina riski ottaa yleiseksi tehty ruokavalio  netistä, mutta käytin hieman järkeä jo viimeksikin ja muokkasin ruokavaliota omiin tarpeisiin sopivammaksi. Nytkään en varmaan totaalikieltäydy punaisesta lihasta, mutta jätän nyt täksi aikaa maidon ja gluteiinin ihan kokonaan ja pyrin ainakin pääpiirteittäin menemään clutch:in ruokavalion mukaan. Tämä on hyvä senkin takia, että kolmeen viikkoon ei tarvitse miettiä, että mitä söisi, kun ne on jo mietitty valmiiksi.

Jos et ole vielä koskaan kuullut Bodybuilding.com:ista, niin suosittelen tutustumaan.. Nettisivusto on pullollaan inspiraatiota ja treeniohjelmia joka tarpeeseen, niin miehille kuin naisillekkin.

Itse Clutch cut  on helppo ja nopea tapa saada karistettua ainakin nesteet jälkeensä ja hieman kiristettyä olemustaan. Tämä nyt kuitenkin on myös ihan itsestä kiinni. Treenit voi tehdä itselleen niin helpoksi, että niistä ei ole mitään apua, mutta myös niin rankaksi, että tuloksia tulee varmasti. Instagramissa näitä muodonmuutoksia löytyy hashtag:illa #clutchtransform #clutcharmy #clutchcut, niihin on ihan kiva käydä hieman tutustumassa myös 🙂

Ja tiedättekö mitä!!! Tämä ohjelma kestää tasan niin kauan, että kun viimeinen päivä koittaa, niin tämä tyttö on jo rouva silloin. Joten saattaa jäädä lauantain treenit viimeisellä viikolla välistä 😉 Eli samalla tämä toimii sellaisena aamukampana minulle. MIE EN KESTÄ!!

ashley-conrads-21-day-clutch-cut

ps. Minulla on tulossa ihan superkiva viikko, nimittäin minä lähden jo tänään kurkistelemaan hieman Miss Hullu Poro Open- finalisten treenejä ja seurailen tyttöjä koko viikon kameran kanssa. Behind the scenes- tunnelimia pääsette seurailemaan blogissa pitkin viikkoa.  Finaali käydään 4.6 Hullussa Porossa Tampereella. Ennakkosuosikkia voi käydä äänestämässä TÄÄLLÄ.

äääääää

image1 (1)

 

 

emmakaisa

4 vastausta artikkeliin “Ashley Conrad’s 21day clutch cut, kolmessa viikossa kuntoon?”

  1. Moikka ja kiitos blogista! Latasin itselleni tämän ohjelman mutta en ymmärrä noita sarjoja ja mietin josko sinulla olisi aikaa avata tämä asia minulle 🙂 Esim. 1 pvn voimatreenin venyttelyn jälkeen tulee 13 liikkeen kiertoharjoittelu mutta näin vain kierros- ja kokonaistoistomäärät osion alla mutta en nähnyt mistään, miten yksi kierros lasketaan, tehdäänkö yhtä liikettä siis joku tietty määrä vai tietty aika?

    • Heippa ja kiitos, että jaksat sitä lukea 🙂 Liikkeitä on tosiaan se 13 (huh). Jokaista liikettä tehdään se 12-15 toistoa ja kierroksia 3-6, joiden välillä on 30 sek. taukoa. Tammikuussa kun kokeilin tätä treeniä, niin se 3 kierrosta oli enemmän kuin riittävästi, olin ihan piipussa sen jälkeen. Nyt kokeilen josko jaksaisi tehdä jo enemmän(toivottavasti:D). Vähän jotain siinä sovelsin, esimerkiksi kun en silloin vielä jostain syystä kehdannut mennä yksin saliin juoksemaan, tein sprinttiosuudet juoksumatolla aina 1min juoksua tasolla 10-12. Muutenkin tuossa on jotain juttuja, kuten se pallon heitto selän taakse, että ihan suosiolla paukautin palloa edestä lattiaan, sillä pelkäsin, että joku vielä saa pallosta päähänsä kun heittelen sitä seinään seläntaakse. Kokeilen nyt myöskin, että voisiko tämän treenin soveltaa ulos esim. kahvakuulan kanssa. Vatsat olen tehnyt kotona useasti ja tuo pidempi cardio onnistuu hyvin myös ulkona jos lataa puhelimeen tabatan ja ajastaa sen noin kuin miten tuossa ohjeistetaan. Cardio kestää kaikenkaikkiaan 25 min, että jos teet salilla niin ajasta treeni jonkun hyvän sarjan ajaksi, niin kuluu aika rattoisammin 😉 Toivottavasti tästä oli edes vähän hyötyä ja autan kyllä mielelläni jos jäi jotain vielä epäselväksi! Treeni intoa sinulle 🙂 -Emma ps. nyt tunnustan.. En venytellyt kertaakaan vaikka olisi pitänyt 😀 😮

  2. Kiitos, tämä selvensi paljon, lähtee kokeiluun! Kivaa kesän jatkoa ja ihania, ikimuistoisia häitä teille 🙂

    • Hyvä juttu 🙂 Kiitos paljon ja ihanaa kesää sinulle 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta