Viisi syytä aloittaa aamu smoothiella!

img_7405

  • Smoothieen saat helposti ujutettua reilun kourallisen hyviä vihreitä, esim minun smoothieni sisälsi tänään lehtikaalia, pinaattia ja minttua.
  • Smoothie on helppo tapa nauttia helposti aamun proteiinit, rasvat ja hiilarit. Minä laitoin tänään meidän aamupalaamme pari rahkaa proteiiniksi, chia- siemeniä rasvan ja proteiinin lähteeksi. Hiilareita en lisännyt sen enempää kuin mitä rahkoista tulee, sillä eilisen tuc- ilta turvottelee vieläkin. Usein kuitenkin laitan smoothieen banaania.
  • Smoothieen saat ujutettua monta hyvää vitamiinia ja superfoodia. Meillä on tällä hetkellä joka aamu smoothiessa puolukoita ja mustikoita, jotka jo itsessään ovat superterveellisiä. Laitan lisäksi smoothieen skip:in mineraalijauhetta, camu camu- jauhetta ja pakurikääpäuutetta, sillä koitan minimoida kaikki riskit tulla kipeäksi.
  • Smoothie on helppo ja nopea aamupala. Kun on kiire smoothien saa helposti mukaan, mutta myös kotona se on helppo nauttia vain yhdellä kädellä. Lue TÄÄLTÄ lisää 😉
  • Smoothie on hyvää ja aina tekijänsä makuista. Smoothie voi olla vakka jäätelöpohjainen suklaa- banaanismoothie jos siltä tuntuu. Parasta siinä onkin, että vain taivas ja raaka-aineet ovat rajana!

Meidän aamupalamme (2 hlö annos) sisälsi tänään: 250ml soijamaitoa, 100ml sokeritonta vadelmamehukeittoa, 2 ehrmannin maitorahkaa, lehtikaalia, pinaattia, minttua, 1dl puolukoita, 1dl mustikoita, pipetillinen pakurikääpäuutetta, 1 rkl chia siemeniä, 2 lusikallista mineraalijauhetta, loraus inkiväärisiirappia.

img_7407

emmakaisa

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta