Kenen vartaloa rakastat jos et omaasi?

Olen jakanut muutamaan otteeseen kevään aikana vinkkejä hääkunnon saavuttamiseksi, olen itse treenannut paljon ja kuvitellut saavuttavani jotain, mitä vain kadehtien katselen omissa motivaatiounelmissani. Olen elänyt ajatukselle, että olisin elämäni kunnossa huomenna, siis huomenna jos katsoo kelloa joka tietokoneen ruudussa näyttää pian yhtä perjantain puolella.

Äsken kun kävin makaamaan Timon viereen normaalin tapaani yöpuvutta, siinä kun katselin turvonnutta mahaani yhtäkkiä kaikki oli minulle ihan selvää.

Kuntoni on kaukana siitä mitä olin ajatellut. Kakki 59 kiloani on edelleen paikallaan ja makkarani myös. Olen edelleen käytännössä laiha ja löysä, mutta olen todella onnellinen. En ole viikkoon pian treenannut ollenkaan. Pakkaamani rasvanpolttajat ovat kauniisti kassissaan ja niin on myös proteiinijauheet purkissaan. Olen syönyt jokaisena Haminassa-olo päivänämme kakkua ja suklaata. Olen ollut huoleton, olen nauranut paljon, elänyt hetkessä ja nukkunut liian vähän. En ole miettinyt ruokaa, en liikuntaa (kamalasti), en omaa kuntoani. Niin näkyy edelleen ne kaksi ylintä vatsapalaani, enkä ole paisunut kuin pieni taikina. Sitäkin enemmän olen onnellinen.

Miten minä voin olla niin epävarma omassa kropassani, että saan itseni toimimaan tavalla, joka selväsi minua stressaa. Timo rakastaa vartaloani juuri tällaisena ja minunkin täytyisi sitä oppia sellaisen rakastamaan. Rakkaus tarkoittaa kohdallani armollisuutta, sillä jos vertaan viikkoa ennenkuin unohdin treeniminäni Tampereelle, olin paljon enemmän turvoksissa ja nesteinen. Kun unohdin stressin kotiin, hävisi turvotus ja nesteet.

Olen antanut itseni nauttia elämästä oikein kunnolla. Enkä tarkoita, että liikunta ja terveelliset elämäntavat nyt jotenkin poissulkisivat hyvää elämää kohdallani, mutta välillä tämmöinen sponttaani huolettomuus vaan on paikallaan ainakin omalla kohdallani.

Rouva Suortti aloittaa kyllä ihan uudella asenteella elämän ja alkaa nauttia elämästä stressaamatta kaikesta, sillä niin se vaan on, että omaa vartaloa ja itseä on osattava kunnioittaa kaikinpuolin. Vaikka se liikunta ja ravitseva ravinto on tärkeää, niin ei siitä ole kyllä mitään hyötyä jos sen kaiken pilaa stressillä. Kohtuu kaikessa – ihan kaikessa!

Kaukiainen saa pitää kroppastressinsä, Suortti ottaa elämään nyt ihan uuden asenteen ja alkaa elää oikeasti sitä hyvinvointia tavoitellen (eikä hyvin”kuhanvatsalihaksetnäkyyjarasvaton5%”vointia). Sillä niinkuin olen koittanut kai itsellenikin jo monta kertaa sanoa, että kun koko paketti on balanssissa, niin kyllä se näkyy myös ulospäin.

Ollaanhan me täällä vain kerran!

Kauniita unia, palataan varmaankin maanantaina<3

image3 (2)

 

-Emma

Ashley Conrad’s 21day clutch cut, kolmessa viikossa kuntoon?

Vedin tämän kolmen viikon Clutch cut- rasvanpolttotreenin kokeiluversiona tammikuussa. Totesin, että Ashley:n ruokavalio sopi minulle erinomaisesti ja treenit vielä paremmin. Tuloksiakin tuli ihan mukavasti siihen nähden, että silloin ei ollut vielä mitään lihasta jota olisi rasvakerroksen alta löytynyt 😀 Treenin  voi tehdä kotona, taikka salilla ja saat tarkat ohjeet liikeiden suorittamiseen, mikäli jaksat vaan katsoa ja tutustua videoihin huolellisesti.

Treenin ajatuksena on, että viikossa on viisi treeniä ja kaksi lepoa, sykli on hieman vaihteleva, mutta pääajatuksena on, että tehdään: voima, cardio, lepo. Jokaiseen viikkoon mahtuu 3 voimaharjoitusta ja kaksi cardiopäivää, joissa treenataan myös vatsa samalla hyvin perusteellisesti. Voimatreenejä en ehkä kutsuisi voima- sanalla, sillä ne ovat enemmän sykettä nostattavia kiertoharjoituksia, joita saa kyllä ihan kyllästymiseen asti tehdä(välillä alkoi ihan huvittaa se oma pomppiminen salilla). Treenissä painotetaan paljon ketteryyttä ja vartalon käyttöä, joten sen takia alunalkaen lähdin tätä kokeilemaan, ihan oikeasti se on ihan kiva treeni jos osaa hieman nauraa itselleen 🙂

clutchcut_logo

On aina riski ottaa yleiseksi tehty ruokavalio  netistä, mutta käytin hieman järkeä jo viimeksikin ja muokkasin ruokavaliota omiin tarpeisiin sopivammaksi. Nytkään en varmaan totaalikieltäydy punaisesta lihasta, mutta jätän nyt täksi aikaa maidon ja gluteiinin ihan kokonaan ja pyrin ainakin pääpiirteittäin menemään clutch:in ruokavalion mukaan. Tämä on hyvä senkin takia, että kolmeen viikkoon ei tarvitse miettiä, että mitä söisi, kun ne on jo mietitty valmiiksi.

Jos et ole vielä koskaan kuullut Bodybuilding.com:ista, niin suosittelen tutustumaan.. Nettisivusto on pullollaan inspiraatiota ja treeniohjelmia joka tarpeeseen, niin miehille kuin naisillekkin.

Itse Clutch cut  on helppo ja nopea tapa saada karistettua ainakin nesteet jälkeensä ja hieman kiristettyä olemustaan. Tämä nyt kuitenkin on myös ihan itsestä kiinni. Treenit voi tehdä itselleen niin helpoksi, että niistä ei ole mitään apua, mutta myös niin rankaksi, että tuloksia tulee varmasti. Instagramissa näitä muodonmuutoksia löytyy hashtag:illa #clutchtransform #clutcharmy #clutchcut, niihin on ihan kiva käydä hieman tutustumassa myös 🙂

Ja tiedättekö mitä!!! Tämä ohjelma kestää tasan niin kauan, että kun viimeinen päivä koittaa, niin tämä tyttö on jo rouva silloin. Joten saattaa jäädä lauantain treenit viimeisellä viikolla välistä 😉 Eli samalla tämä toimii sellaisena aamukampana minulle. MIE EN KESTÄ!!

ashley-conrads-21-day-clutch-cut

ps. Minulla on tulossa ihan superkiva viikko, nimittäin minä lähden jo tänään kurkistelemaan hieman Miss Hullu Poro Open- finalisten treenejä ja seurailen tyttöjä koko viikon kameran kanssa. Behind the scenes- tunnelimia pääsette seurailemaan blogissa pitkin viikkoa.  Finaali käydään 4.6 Hullussa Porossa Tampereella. Ennakkosuosikkia voi käydä äänestämässä TÄÄLLÄ.

äääääää

image1 (1)